Motor bontók alkatrészek

 Motor bontók

 

Motoros bontó alkatrészek listája

Tudom, hogy pont ilyen villáskulcsot kerestek


Előbb utóbb sajnos minden motoros életében bekövetkezik a rémálom amikor nemes egyszerűséggel nem talál alkatrészt a saját motorjához bárhol is keresgélsz bárhol is kutakodsz sehol semmi...

Talán onnan szármahztat ez a probléma hogy bizonyos kor fölött a gyártók már nem gyártanak gyári alkatrészt azok a cégek akik az utángyártással foglalkoznak azok szintén előbb-utóbb elhanyagolják a régebbi típusú motorkerékpárokhoz az alkatrész gyártást ilyenkor sajnos nincsen más lehetőség muszáj bontóban keresgélni hogy ha azt akarja az ember hogy meg legyen csinálva a szeretett motorja csak ez az út marad. 

Sokszor az emberek eléggé szkeptikusak eléggé bizalmatlanok a bontókkal szemben. Valamilyen szinten teljesen érthető mert én is jártam már úgy hogy utolért az a tipikus sv betegség a hátsó hengernek a hajtókar csapágya megadta magát és ezáltal a hajtókar belevert a főtengelybe ezért szükségem lett volna komplett főtengelyre illetve hajtókarra a csapágyat azt szerettem volna bele újat venni mert azt még úgy ahogy de lehet kapni. 

Nemes egyszerűséggel hajtókart és főtengelyt sehol sem találtam sajnos nem maradt más lehetőség muszáj volt komplett bontott blokkot szereznem...

Sikerült is... 

De belefutottam egy olyan hibába hogy megvettem papírok nélkül az adott blokkot beépítették bele került az új blokk ami összességében azért nem volt kis pénz. Illetve nagyon sokáig húzódott az egész procedúra mire újra nyeregbe ülhettem. 

Sajnálattal tapasztaltam hogy az első úton amikor elmentem motorozni olyan blokkot kaptam ami elfosta a magát szó szerint nem ömlött belőle az olaj gumira az olajat a hátsó fékre illetve az egész motorra ráfolyatta. Éppen hogy haza tudtam vele menni és tulajdonképpen a megvásárolt blokk mehetett is a kukába. 

Természetesen ennek az esetnek is megvolt a maga tanulsága mindig papírral kell megvenni a blokkot kell hogy legyen róla valami dokumentáció nem csak az átíratást miatt hanem azért is, hogyha utána reklámáció van, akkor vissza lehessen vinni. 

Nekem sajnos nem volt úgyhogy be kellett nyelnem az egészet. Ami ezen kívül még kifejezetten bosszantó volt hogy révén, hogy nem volt semmilyen papír a blokkról így nem is lehetett elvinni műszaki vizsgára sem a motort mondhatni többet ártottam az egész művelettel mint amit használt.

Eléggé drága tanulópénz volt ez. Az alábbi oldalon megpróbálom összeszedni nektek azokat a motorbontókat akik megbízhatóak és ahol nem futtok bele talán zsákba macskába hogyha hasonló helyzetbe a kerültök akkor a könnyebben találjatok, biztos alkatrészt magatoknak.

  • Retinamotors robogó bontó,robogó szerviz Mór Motorkerékpár-alkatrészek boltja.Tel.:+36304789604
  • Sugomotor Baja: 70/5008881 Sugomotor
  • Ricsi Bontó Budapest: 70/5850436
  • Anzomotor Gyömrő (főleg robogó, kismotor) 70/5879952 Anzomotor
  • RED Motor Szalánta: 20/9999636 Redmotor
  • Twin Motor Kakasd: 20/9629446 Twinmotor
  • Szolnoki Motorbontó Szolnok: 70/3254180,Szolnokibonto 
  • Motorsport Bontó Jászberény: 57/402591 Motorsport
  • Gerencse Motor Tarján (csak cross és enduro motorok)427-1314, 20/311-7614,Gerencse 

Bízom benne hogy soha nem lesz rá szükségetek de hogyha esetleg mégis akkor legyen pár darab összegyűjtve hogy legyen mihez nyúlnotok.

Széles Utat

Motor szerelő


Motoros rendezvények találkozók, Fesztiválok 2024

Megjegyzések

Népszerű Cikkek

Motoros rendezvények találkozók, Fesztiválok

Motoros társkereső

XVIII Motoros Party Bélapátfalva

Miért baj ha nem világít az egyik oldalon a fényszóród?

Búcsúzás Gősi Arnold motoros Testvérünktől